2017. január 9., hétfő

021 - Anyu munkakönyve

Amikor gyerek voltam, még nem tudtam, hogy az a rendszer, amiben megszülettem és élek, mai szemmel elítélendő és rossz. Nem tudtam, hogy az embereket apró könyvekbe ragasztott színes bélyegekkel szó több jelentésének értelmében megbélyegezték.
Oké, ez ugyan nem egy párttagsági könyv, amit ma már szinte mindenki szégyell. (Ha nem szégyellnék, akkor biztos látnám néha a neten, hogy valaki megoszt róla fotót, de nem találkozom ilyesmivel)
Ez csak egy munkakönyv, de kiállításában retro és olyan adatot is találtam benne, amire egyébként nem is emlékeznék. Pl. hogy hol laktunk korábban!












A Kossuth L. 16. egy köpásre a Puskin mozitól, ahol a Ben-Hurt láttam a nagymamával.


A Bajcsy-Zsilinszki 64.-re már nem is emlékezem nagyon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése