2017. január 4., szerda

015 - Munkából kollégák, ismerősök - De még az őskor

Ezeket a képeket is összevissza találtam és nem mind van meg első körben. Van, akinek a nevére sem emlékszem. Másokra igen, de ők meg lehet, hogy már nincsenek köztünk. Van, aki nem az én, hanem anyám munkájából ismerős.
De nem akartam, hogy elvesszenek, ezért felkerülnek ide is.
Van akivel kellemes, kellemetlen vagy épp, ritka esetben egy felidézhető emlékem sincs. Vannak emlékek, amiket meg megtart magának az ember, mert bár személy szerint nekem érdekesek vagy fontosak lehetnek valamilyen érzelmi okból, de a fotón szereplő személynek egészen biztosan kellemetlen lenne a múltidézés. Nem akarok az a távoli ismerős lenni, aki 5-10 évente felbukkan a semmiből és az egyetlen közös emléked vele, amire mindketten - vagy csak inkább a másik - pontosan emlékszik és neked az kurvára egy kellemetlen emlék. Nekem is volt ilyen ismerősöm.
Pár évente belebotlottam és minden alkalom felhozott egy történetet, amelyre én már nem is emlékeztem, de amikor ő mesélte, már akkor is kellemetlenül éreztem magam. Utolsó találkozásunk beszélgetése közben - talán a negyedik volt - megkértem, hogy ha lehetséges, a továbbiakban felejtse el, hogy elmeséli nekem a sztorit, mert nem is érdekel, unom is már és számomra még csak nem is kellemes az emlékezés rá.
Nem tudom, hogy mi történt volna legközelebb, de nem láttam már vagy 15 éve, így nem tudom, emlékszik e még és megosztaná e velem.
Pisti bújik, Julika cigizik - akkor még lehetett a pultban is - Dénes hidrogénezve.



Ricsi hülyéskedik.



Törpe.

Ő csak tetszett és akartam egy rejtett képet csinálni róla.
Nem sikerült. Biztos a vaku miatt... (Nem is tudom, mire számítottam!)

Sanyi a szakács. Felnőttfilmekben is előfordult.


Gyula a takarító. 

Egy lány, akibe egy ideig bele voltam zúgva. Aztán már nem.

Józsi és barátnője, karácsonyi buli a Patkóban

Lali és egy kollegina.

Pipi bácsi és Lali. Sajnos mostanra már egyikük sincs velünk.


Egy volt barátnőm. Kedves lány volt és rámenősebb, mint én.



Anyu törzsvendége volt a sarki presszóban.

Enikő kifejezetten szép lány volt, de ez a fotó nem előnyös.

Melinda roppant csinos volt a maga idejében. Mi lehet vele?

Enikő vasággyal volt kb. 45 kiló. Remélhetőleg már nem vendéglátózik. Kevés emlékem közül megmaradt, hogy vizezte a bort. 



Egy időben bejárt a Patkóba, de a nevére nem emlékszem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése