2017. január 16., hétfő

024 - Fényképek egy borítékból 1.

Van egy olyan érzésem, hogy sosem fog számomra kiderülni, hogy egymástól időben és témában eltérő fényképek, hogyan kerülhetnek bele egyetlen borítékba, válogatás nélkül. Az alábbi képeket is egy ilyen borítékban találtam, és gondoltam, akkor már átmentésüket is ebben a komplexitásban teszem meg.
Van itt fekete-fehér kép, amin olyan személyek szerepelnek, akiket én nem is ismerhettem és frissebbek is, színesek.
Családi fotóalbum címen is bekerülhetett volna, de törekszem a sokszínűségre...
Dénes, Tomi és valakinek a kicsi lánya.

Nagy divat volt régen a bocibőr a falon. Meg a dohányzás a lakásban.

Dénes szülinapja. Gondolom, mert ő vágja a tortát.

Lali bácsi, Wolfgéher anyuka, Ica néni és a mamám.

Ica néni, Piroska mama, anyu.


Kétszer tettem fel, mert kíváncsi voltam, a retusálás mit tud. A bakon a kislány anyu.

A nagyobbik Gutmann fiú, anyu és Dénes

Anyu és Alizka.

Dénes ma már nem édesszájú.

Borzalmas volt a divat Magyarországon a nyolcvanas évek első felében. Meg a másodikban is, ha már itt tartunk.

Apu egyik barátja, de ma már nem tartják a kapcsolatot. Gutmann Gabi talán, de nem emlékszem.

Rólatok is készített hivatásos fotós a nyolcvanas években ilyen mesterkélten beállított fotókat? A számon az nem lekvárpötty, hanem herpesz...

Na, csak a jóisten tudja, ki a srác a fotón, én nem.

Én, apu, anyu és Wolfgéher Ildi.

Dénes fakírkodik.

Aha, Dénes 7 éves volt itt, akkor én kilenc. 1974-ben születtem, akkor ez valamikor 1983 karácsonyán készülhetett.

Nagyon szép gyerekek voltunk. Ma már nehéz elhinni.

Ha esetleg valaki tudja, ki van ezeken a képeken, írjon rám.

Anyu és egy gyerekkori, Karcagi barátnője.

Valami buliba készülhettek, így kiöltözve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése