2016. szeptember 25., vasárnap

002

Nincs jobb egy frissen csapolt finom sörnél. (Bár, most hirtelen ezer jobb jutott eszembe: szex Sandra Bullock-kal, szex Natalie Portman-nel, szex Jennifer Grey-jel...)

Kb. ilyen lehet, amikor az ördög rád mosolyog.

váci utca egy félig kész teraszról nézve.

Nagyfejű.

Nagyfejű megint. (Minek van két tök egyforma fotóm?)

Vettem egy doboz kókusz tejet, hátha szeretni fogom.

Nem ízlett. Ugyanolyan szar, mint a többi kókusz tej. 

A Bibok pincészet ajánlója.


Az árak már nem stimmelnek, de ezeket a finom borokat a Stefano étteremben áruljuk. 













Vasúti sínek parlagon, a Lágymányosi híd Pesti oldalának lábánál. Csodálkozom, hogy még nem lopta el valaki és vitte a MÉH-be.



Képkompozíció: Egyenesek, görbék

Befordulás a Gubacsi útra

Kardos művésznő elgondolkodott.

Kardos művésznő éppen Ofotért reklám.

Kardos művésznő épp Cosplay pózban. (Ha esetleg hibás, akkor nem mutattam meg elég jól.)

Tom Felleghy önéletrajzi könyve. Szarkasztikus humor, kallódó sors, magyarokra jellemző gúnyos irónia és önirónia.



Vendégek Írországból... vagy Finnek. Nem emlékszem.

Desszert hari.

- engem fotózol?


Hajnali autómás a Hungárián.


Csinos szőke bombázó.

Bukta készítette finom vacsora egy sportembernek. (Igen, nem én kaptam...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése